knipan64 Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Skrivet 15 April 2007 ok jag hitta en kille som skrev hela men det går ej eller så gör jag fel för det finns några trappor som är sönder som man kan använda skorna för att komma upp och dörren bakom iron gaten har en bild av ett vitt träd men vad jag har läst så skall man bara behöva trycka på båda knapparna och färdigt men det funkar ej och man kan inte se hur han går för de gör ett klipp :angry: Citera
Fruktnystan Skrivet 16 April 2007 Rapport Skrivet 16 April 2007 ok jag hitta en kille som skrev hela men det går ej eller så gör jag fel för det finns några trappor som är sönder som man kan använda skorna för att komma upp och dörren bakom iron gaten har en bild av ett vitt träd men vad jag har läst så skall man bara behöva trycka på båda knapparna och färdigt men det funkar ej och man kan inte se hur han går för de gör ett klipp :angry: Nu fattar jag var du är! Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren. Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den. Citera
knipan64 Skrivet 17 April 2007 Författare Rapport Skrivet 17 April 2007 Nu fattar jag var du är! Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren. Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den. <{POST_SNAPBACK}> det är det som e mitt problem iron gaten går inte upp fast en jag trycker på knapparna ok jag hitta en kille som skrev hela men det går ej eller så gör jag fel för det finns några trappor som är sönder som man kan använda skorna för att komma upp och dörren bakom iron gaten har en bild av ett vitt träd men vad jag har läst så skall man bara behöva trycka på båda knapparna och färdigt men det funkar ej och man kan inte se hur han går för de gör ett klipp :angry: <{POST_SNAPBACK}> Nu fattar jag var du är! Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren. Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den. hur många knappar elle spakar (om det finns)finns det som öpnar iron gaten? Citera
Fruktnystan Skrivet 17 April 2007 Rapport Skrivet 17 April 2007 Nu fattar jag var du är! Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren. Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den. <{POST_SNAPBACK}> det är det som e mitt problem iron gaten går inte upp fast en jag trycker på knapparna ok jag hitta en kille som skrev hela men det går ej eller så gör jag fel för det finns några trappor som är sönder som man kan använda skorna för att komma upp och dörren bakom iron gaten har en bild av ett vitt träd men vad jag har läst så skall man bara behöva trycka på båda knapparna och färdigt men det funkar ej och man kan inte se hur han går för de gör ett klipp :angry: <{POST_SNAPBACK}> Nu fattar jag var du är! Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren. Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den. <{POST_SNAPBACK}> hur många knappar elle spakar (om det finns)finns det som öpnar iron gaten? <{POST_SNAPBACK}> Bara två knappar. Jag rekommenderar att du laddar nån autosave från innan du gick in där. Då borde det fungera. Citera
knipan64 Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Skrivet 18 April 2007 ååå nej jag som bara gick dit och stack när det inte fungera :cry: Citera
knipan64 Skrivet 11 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2007 men jippi det går ej att få upp iron gates för mig :cry: Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Skrivet 12 Maj 2007 öppna konsolen och skriv tcl sen gå igenom gaten? Citera
FenderBender Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Skrivet 21 Maj 2007 du ska gå ner i en brunn i elven gardens!...har du kommit så långt...sen är det bara att öpnna några irongates.. sen kommer du till en dörr, "the old way"...sen följer du bara den...inte så svårt...men det är långt...efter du klarar de så blir du gray fox och får hans fula mössa "cowl". oops!...sorry....du ska trycka på båda så öppnas dörren! :P Citera
knipan64 Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Maj 2007 hade du läst så e problemet att inte någon iron gates fungerar på mitt spel :angry: .Det ända sättet är om jag skulle kunna göra det uppdraget är om jag kan fuska mig igenom :ph34r: Citera
knipan64 Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) det finns ju en iron gate i huvud uppdraget också så det är är en väldigt jobbig bug :cry: jag upptäckte nyss att med en ny gubbe så kom jag igenom så det var bara fel på min kajit snubbe Redigerat 17 Juni 2007 av knipan64 Citera
xpliT Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Skrivet 18 Juni 2007 Skriv inte dubbel inlägg utan tryck på "Ändra"... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.