Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Tycker du hon är dålig eller vet du inte vem det är? näe, men kan man jämföra Elin Lanto med Rammstein elr Slipknot :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Red Hot Chili Peppers -- Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers -- Dani California Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 va? jag fattar inte vad ni pratar om jag gillar bara snoop dogg, eminem , beatles , akon , och lite till :student: :cool: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Red Hot Chili Peppers -- Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers -- Dani California Dom låtarna är inte dåliga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Linkin park- No more sorrow linkin park- Leave out all the rest linkin park- Given Up linkin park- Numb Slipknot - Before i forget Fort Minor - Right Now Billy talent - The River Below Och Många Mer................... :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 en fråga bara HUR kan man lyssna på slipknot? det är en av dom sämsta musiken jag har hört +o( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 15 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 en fråga bara HUR kan man lyssna på slipknot? det är en av dom sämsta musiken jag har hört +o( Men håll dig till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.