Xanadu Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Hej, har precis fixat Xbox-Live och har läst runt lite på internet om Microsoft Points och läste någonstans att vissa "affärer" sålde presentkort så att man kunde få sina Points, men min fråga är om någon vet vilka det är som säljer dessa presentkort?! MVH Xanadu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 finns bara i usa lr nått sånt tror jag, jag har iaf aldrig sätt nått sånt ( men jag går aldrig ut men iaf ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 borde väl finnas i vilken spelbutik som helst. annars finns det att beställa på webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Finns i EB Games affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xanadu Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Okej, tack så mycket.. Ska gå och skaffa mig direkt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Finns på Siba också, billigare där. 2100 poäng för 300 spänn. Redigerat 7 April 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Onödigt. Köp dem via Live istället. Det är oftast billigare. Och lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 ja..annars finns dom på elgiganten också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 jag har sett det på siba!! läs min andra tråd behöver hjälp med xbox live! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_apan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag behöver hjälp med 2:a fienden! Ha är dumm mot mig! jag har testat att pissa på honom men han börjar skratta och griper tag i min task :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag behöver hjälp med 2:a fienden! Ha är dumm mot mig! jag har testat att pissa på honom men han börjar skratta och griper tag i min task :'( Jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.