sert219 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag e ju bara 12 så jag har ingen men skulle gärna vilja ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 kommer aldrig ha en tatuering eller jag har haft en tatuering med jag var 6 det var en hund och en katt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 När jag fyller 15år så ska jag tatuera en ängel i halva ryggen. Och så Juventus i vänstra bröstmuskeln alltså nära hjärtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 "For the Alliance" över mitt bröst är det ända tänkbara. annars är jag inte intresserad av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Naj tack, inga tatueringar för min del. Det är både ganska dyrt + onödigt enligt mej. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Jag ska typ ha "compton" på ryggen på A.C.A.B. på vänstra armen. (kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 går ju ta bort om man vill de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 går ju ta bort om man vill de. Med det gör ju så himla ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 går ju ta bort om man vill de. Med det gör ju så himla ont! det gör ju nästan lika ont när man tatuerar sig också:D(nästan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Kommer iaf skaffa 1 tatuering när jag blir äldre. Nån som brukar kolla på miami ink då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Att ta bort en tatuering över hela ryggen kräver massor av laserbehandlingar. Runt 8styck, och varje behandling kostar runt 7000-10 000 beroende på kvalite och försäkring hos behandlingen. Men Det blir runt 80 000 om man ska til exempel ta bort en hel drake på ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 hm.... vet inte om jag ska skaffa en. men inga tatuerare får tatuera man om man är under 18år för att mans smak och intressen kommer ha ändras mycket när man blir äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.