Karata Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 han finns på den Amerikanska versionen (som jag vet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 han finns på den Amerikanska versionen (som jag vet) Amrikanska är väl den svenska också! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 nej det finns tre stycken olika versioner AM (Amerika) JP (Japanska) BRA (Brasilianska) och PAL (Europa) och så hade ja för mig att det fanns AS (Asien) (är osäker på förkortningarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Portugisksisk kan man ochså säga till BRA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 nej det finns tre stycken olika versioner AM (Amerika) JP (Japanska) BRA (Brasilianska) och PAL (Europa) och så hade ja för mig att det fanns AS (Asien) (är osäker på förkortningarna Fyra styck menar du väl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 ojdå... jag skrev att det fanns tre stycken och sen kom ja på att det kanske fanns en asiansk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 + min version är en DX dom finns ytterst få av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 (redigerat) 6 olika då väl Redigerat 26 Februari 2004 av sotansson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 + min version är en DX dom finns ytterst få av. DX??? e de nån sorts heders verion eller vad??? finns det en portugisisk?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag tror att man inte kan få toad :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 man kan inte få honom (inte på PAL iaf) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Han finns i japan sade en person till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg