Nogger Mint Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 När jag hörde det här om att Toad fanns så letade jag runt varenda j*vla sida där det handlar om SSBM did I find something? Nope. Också finns det bara tre bilder eller nåt på han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag har läst på en sida att man skulle sjuta alla namn i credits för att få toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 men redan.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (karata @ 26/02-2004 19:53:56) + min version är en DX dom finns ytterst få av. DX??? e de nån sorts heders verion eller vad??? finns det en portugisisk?? Nej DX är Japanska vers. av SSBM fast det heter Super Smash Bros DX DX=Delux Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Nej man kan inte få toad för om man kollar på vissa sidors bilder ser man att det bara e toad utklippt från 1bana i adventure mode uppe på första och andra platån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 vet inte om man kan sry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 inte jag heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Man kan inte få toad det står ju på sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) Man vet ju aldrig, men man kanske kan få honom på amerikanska versionen; AM. B) Redigerat 1 Mars 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 det står ju där att den är fejkad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Man kan aldrig vara säker på det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) nähe :D men den är ju fejkad tror du man kan spela som toad Redigerat 1 Mars 2004 av sotansson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg