ZorroJonte Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Hur långt har ni kommit? själv är jag i fabriken med dom där gulmunnarna =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 har klarat ut hela :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag lånade det av min kusin och kom till uppdraget där man ska hålla "Fenix Estate". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 klarat spelet fem ggr på alla svårighetsgraderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andi92 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 har klarat det 3 gånger så jag har tröttnat på att köra single player mode :) men det är gött sköjj på live :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Klarat det på Casual och Hardcore, är på Raam på Insane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 klarat det på Casual och Hardcore två gånger och Insane en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Har klarat alla svårighetsgrader med min storebror. Tyckter att det inte var speciellt svårt med någon av svårighetsgraderna. Men det var ett lyckat spel. Det var mycket bra grafik / spännande. Jag bara väntar tills jag får live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Jag har klarat det på Casual och Hardcore ca 2 ggr och Insane typ 4. Insane är ju roligast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andi92 Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 vad heter allas gamertag föresten? :blink: roligt att veta om ni kör på live :D själv heter jag (raveanders) lite fult kanske men jag kom inte på något :( går det att byta föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Det går att byta men det kostar ett okänt antal Microsoft Points (vet inte hur mkt det kostar). Jag heter xpliT, men jag har inte Guld för tillfället. Spelar GoW, Halo2 och kanske Crackdown eller C&C3 senare. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 jag heter Silver LiQuiDe men jag kan inte spela just nu mitt 360 är sönder ska få ett nytt har skickat det och det kommer nog snart hoppas jag.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.