Hoppa till innehåll

Hur Raderar Man Sin Gube På Fuska?

Gäst Godis_tjej

Rekommendera inlägg

Gäst Bisuta

Haha, godis_tjej är min syster... -.- Hon är lite halvpuckad ;P Iaf, ta inte bort hon, jag vill inte bli ip-bannad härifrån -.-

Nu f*n tar vi bort henne tycker jag :D Och nätverksbannar henne..! Kan man ens bli IP bannad på fuska? Man blir väl nätverksbannad? :o Inte hört talats om Beldur lr Sandkaka?

Men seriöst Jocke, du var inne här när du var 6 så hon måste ju få vara inne här? :S

Redigerat av Bisuta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Jo man blir ip-bannad, det står ju ngnstans tror jag.. och i något gruppforum oztown tror jag (Kanske Blue Ghost, kanske All_In_One :S) men jag tror det va i oztown där dom frågade det och då svarade en mod att man blev ip-bannad , jag tror det va en mod iallafall (förhoppningsvis har jag inte drömt det)

Edit: Stavfel

Redigerat av OneDream
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Jo man blir ip-bannad, det står ju ngnstans tror jag.. och i något gruppforum oztown tror jag (Kanske Blue Ghost, kanske All_In_One :S) men jag tror det va i oztown där dom frågade det och då svarade en mod att man blev ip-bannad , jag tror det va en mod iallafall (förhoppningsvis har jag inte drömt det)

Edit: Stavfel

Det är ganska dumt med ipbanning ipconfig /realse och /renew räcker väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Haha, godis_tjej är min syster... -.- Hon är lite halvpuckad ;P Iaf, ta inte bort hon, jag vill inte bli ip-bannad härifrån -.-

nädå jag avslöjar inge ;D Redigerat av Szellerie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...