Gäst Bisuta Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Haha, godis_tjej är min syster... -.- Hon är lite halvpuckad ;P Iaf, ta inte bort hon, jag vill inte bli ip-bannad härifrån -.- Nu f*n tar vi bort henne tycker jag :D Och nätverksbannar henne..! Kan man ens bli IP bannad på fuska? Man blir väl nätverksbannad? :o Inte hört talats om Beldur lr Sandkaka? Men seriöst Jocke, du var inne här när du var 6 så hon måste ju få vara inne här? :S Redigerat 8 April 2007 av Bisuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Jo man blir ip-bannad, det står ju ngnstans tror jag.. och i något gruppforum oztown tror jag (Kanske Blue Ghost, kanske All_In_One :S) men jag tror det va i oztown där dom frågade det och då svarade en mod att man blev ip-bannad , jag tror det va en mod iallafall (förhoppningsvis har jag inte drömt det) Edit: Stavfel Redigerat 8 April 2007 av OneDream Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jo man blir ip-bannad, det står ju ngnstans tror jag.. och i något gruppforum oztown tror jag (Kanske Blue Ghost, kanske All_In_One :S) men jag tror det va i oztown där dom frågade det och då svarade en mod att man blev ip-bannad , jag tror det va en mod iallafall (förhoppningsvis har jag inte drömt det) Edit: Stavfel Det är ganska dumt med ipbanning ipconfig /realse och /renew räcker väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Haha, godis_tjej är min syster... -.- Hon är lite halvpuckad ;P Iaf, ta inte bort hon, jag vill inte bli ip-bannad härifrån -.- nädå jag avslöjar inge ;D Redigerat 8 April 2007 av Szellerie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 det är inte Beldur. han heter nått helt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Denna tråd spårar ut, låser. Vill man ta bort sin användare, skicka ett PM till admin. Punkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg