Rambo63 Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 var hittade du koden då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 det finns inget fuska till SA där man Ändrar Gravitationen,men det finns flygande bilar,men då måste man köra väldigt sakta annars lyfter man. om du har problem med stunt gör dom med NRG-500 och tryck spaken lita framåt så Cj duckar så brukar det gå bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sera_97 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 men ååå varför tror du att jag gör en tråd... JO för jag har kollat å ingen har skrivit den ....Kolla på någon annan gta eller fusk sida!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rosentown Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 asså gta är ett roligt spel men man tröttnar redan i 2:a staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 asså gta är ett roligt spel men man tröttnar redan i 2:a staden jag tröttnar alldrig PS om du letar koder googla på koder ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bajskorven84 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Menar du med cykel elr?=? ¿¿ :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lollen123 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Gravity "fusket" är egentligen inget fusk. Det är en Trainer som man kan ladda ner och då så är Gravity grejen inbyggd. Du kan hitta den här: http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=1600. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pidde Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 jag fattar knappt om man har anti gravety koden kan man göra vad som helst då typ XD :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 nej man flyger bara runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oak Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurkfan Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Någon som vet hur man lägger in egen musik i spelet? Svara fooort ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N1ck3 Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 På dator far man in på mina dokument och på gta mappen där och sen ska man lägga musiken där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg