Em0Iz4Atreyu Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Ja skulle vilja ta bort finskan,matten och engelska. Det behöver inte jag... Jag blir klar med alla uppgifter långt före dom andra,sedan blir det bara att vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Man behöver alla ämnen tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Ja skulle vilja ta bort finskan,matten och engelska. Det behöver inte jag... Jag blir klar med alla uppgifter långt före dom andra,sedan blir det bara att vänta... kan du inte matte och engelska får du inte jobb. datorkunskapen får de gärna ta väck palla sitta i world å excel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Musik & Bild är de två onödigaste ämnena i skolan, jag har ingen användning av dem i vuxenlivet, och därför är de två ämnena meningslösa för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Inga ämnen e egentligen onödiga. Man får ett visst antal poäng för G, VG och MVG. Sen räknas poängen i alla ämnen ihop och det e den siffran som räknas (sa en lärare till mig iaf). Så om man får dåligt betyg i ett ämne kan man få bättre i ett annat. Och Zonata, då får du väl bra betyg i dem ämnena, och det är inte direkt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Inga ämnen e egentligen onödiga. Man får ett visst antal poäng för G, VG och MVG. Sen räknas poängen i alla ämnen ihop och det e den siffran som räknas (sa en lärare till mig iaf). Så om man får dåligt betyg i ett ämne kan man få bättre i ett annat. Och Zonata, då får du väl bra betyg i dem ämnena, och det är inte direkt onödigt. det e klart att ett mvg är ett mvg men det behöver inte betyda att alla kurser är nödvändiga. Några kurser som jag tycker är onödiga är:Musik Bild Träslöjd Ej teoretisk gymnastik/idrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 NO göt väll inte mkt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 NO göt väll inte mkt?? Skämtar du? Det är på NO-lektionerna jag lär mig allra mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Historia är onödigast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Japp, håller med Szellerie, historia är riktigt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 NO göt väll inte mkt?? Nej inte med den läraren som vi har lär jag mej ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Historia och musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.