unix Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Min kompis säger att man ska ta 27 pure ess till monks of entrana osen så får du laws tillbaka. Men det funkar inte =/. Någon som vet hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Han har inte förklarat i detalj låter det som. Du måste ha med dej en law talisman som du tar locate på när du är på entrana. Följ anvisningarna och så ska du hitta templet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Asså jag ska inte göra law runes. Han säger att Monks Of Entrana gör åt mig bara ja har 27 unnoted pure ess. :S Jag vet vart Law altar finns. Redigerat 7 April 2007 av RsMaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vonauritz Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Asså jag ska inte göra law runes. Han säger att Monks Of Entrana gör åt mig bara ja har 27 unnoted pure ess. :S Jag vet vart Law altar finns. Det var ett tag sen jag law runna men innan var det på värld 66. Du tar med 27 unnoted pure ess, Sen ska där stå några killar\tjejer i zamorak robes och law tiaras trada med en av dom. Dom kommer att ge dig 27 noted p ess och 27 laws. Där e ofta väldigt mycket folk som springer fram och tillbaka från draynor och entrana. Men tror inte att det e värld 66 längre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 det är samma har testat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 värld 99 och så går du till law altar så fattar du. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg