Eldir Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 är det själva fable 2 eller sånt där liknaden som "lost capital" (stavning) typ nya städer och ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Ett nytt spel, annars skulle de väl inte döpa det till Fable 2 utan bara sätta en ny undertitel på Fable. Men spelet ser lovande ut och jag ska köpa det, tror att det kommer 2008... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 jag tror att det e några 100 år framot i tiden, typ 1800–talet för jag tror att man kan använda pistol (det gör dom iallafall i trailen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Rätt, men eftersom det är ett fantasy spel så har de inte satt nått årtal, det fanns inga troll på 1800-talet. xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 haha :D den är sköön .. Oskyddat och skyddat sex :P Garvar sönder när han säger att barnet kan springa ut igenom dörren o ropa:Pappa! pappa! hörde om när du dödar getingarna, Du är en hjälte. Eller att barnet kan komma gående o tala om för dig att han slog ner än i skolan idag :P haha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Kolla Trailern så fattar du : ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Jaha, menar du trailern. Fattade inte vad du snackade om först... Jag tyckte att jag kände igen det du sa, men trodde att du hade skrivit i fel ämne. xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 enligt webhallen så säljer dom fable 2 :2007 12 30 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.