MORAD Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 nån som spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 nepp vad gör man ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 är det nån som vill ha ett account med en lvl 9-10 typ ( en gubbe imgefär 15k gp :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 nepp vad gör man ?? Det är typ som wow men det är sämre grafik men jag tycker det är bättre för att alla mina kompisar spelar det och det är roligare :) Så om ni inte spelar wow så börja med flyff eller ni som spelar wow kan med spela flyff :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 akej har du någon länk?till spelet skulle vilja testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) nån som spelar Oj jag trode det här va mit forum varför har du startat ett du med :angry:Kolla här är mit forum :angry: http://www.fuska.se/forum/Flyff-t85130.html skriv i det istället där står det med hur du fixar det Redigerat 9 April 2007 av Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Nej,usch.Jag lirar Priston Tale,ochså som WoW fast sämre grafik :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) Nej,usch.Jag lirar Priston Tale,ochså som WoW fast sämre grafik :P Va är Priston Tale???något man köper i afären??? Eller är det som flyff du laddar ner det från en sida :huh: Har kollat Priston tale nu det va inte så bra grafik precis Redigerat 13 April 2007 av Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Priston Tale är sämst ser ut som diablo och ännu sämre grafik än flyff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gertolof Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Nej,usch.Jag lirar Priston Tale,ochså som WoW fast sämre grafik :P hej angelo kan du hjälpa mig på en gubbe i lvl 28 på server:galphan tror jag den heter om du kan det så säg till snälla. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Nej,usch.Jag lirar Priston Tale,ochså som WoW fast sämre grafik :P Hej sorry kan inte hjälpa dig för alla mina gubbar e på Lawolf serven men gör en gubbe där så kan jag hjälpa dig lite med min Ringmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.