Spelforum Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Hur får man sina moddar till Css att funka? typ som psychoreader eller Deathmatch mod? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 har du läst reedme filerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 12 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 har du läst reedme filerna? Jepp..Men ingen spec hjälp från dom..Readme.txt filerna i moddar förklarar mest om vad modden är för någon :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 ja behöver oxå hjälp me sånt, guiderna här på fuska funkar i avarje fall inte för mig! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Det kommer nästa alltid med en installationsfil. Läs den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Jag läser hela men det står mest vad den innehåller och vad modden är för nån..och typ created by...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 (redigerat) Gå in på deras hemsida och läs där. Redigerat 21 April 2007 av iBye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 22 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Huh? Jag instalerar från hemsidor som fpsbanana typ såna inte typ www.rpg.com eller så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg