Hoppa till innehåll

Hjälp Mig ! Jag Är Fast.


Yamio
 Dela

Rekommendera inlägg

Snälla hjälp mig ! Jag var korkad nog att ta med min Dive till en grotta när jag fick den och så dog jag :cry: så jag tappade den och nu kan jag inte komma till "Stromy sea" eller vad det heter och få Kyogre :angry: (har spelat spelet en gång innan men min korkade lillebror startade om det :angry: ) Så vet någon hur jag kan en ny Dive ? snälla jag behöver all hjälp jag kan få .. :( jag hade silver rank när jag tappade den och nu har jag Plantium (eller nåt) så det har gått jätte lång tid och jag har tittat i alla grottor som jag kan tänka mej ha Dive ..

 

Snälla behöver hjälp :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så hemskt mycket allihopa det var jätte bra tips ska se om det funkar :)

 

 

P.s man kan tappa saker så man får vara försiktig och först tömma sin ryggsäck med sånt som är värdefullt :lol:

 

åh .. typsikt , det hände igen <_< jag tappade min Dive igen bara för att jag dog av hunger .. jag hade bara fyllt min ryggsäck med Oran berrys och Reviver seed och jag tänkte att när Reviver seed är använd så blir det ju plain seed .. så jag trodde att det skulle räcka som mat men det gjorde det inte så jag dog av hunger :unsure: men när jag dog .. på 29 F eller nåt så tänkter jag att det gjorde ingeting jag kunde ju bara skriva ett nytt Wonder Mail .. :o men så stog det att det intre gick att göra samma igen :angry: och jag har letat i Solar cave men jag hittade ingen Dive .. ska leta igen men en annan sak som jag hittade det var väldigt intressant .. på 15 F hittade jag någon dörr men jag kunde inte komma in i den och jag hittade två moon stones ! :) .. hoppas att jag klarar att hitta Dive .. ska ta med massor med Apples nästa gång

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orka dö av hunger i Tiny Woods!

 

Jag dog inte i Tiny Woods jag dog i Stormy Sea på 38 vånningen eller nåt <_< men tack för de nya koderna sdenna gången så ska jag .. ska ffa en pokemon som kan ha en Dive som attack :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...