Hoppa till innehåll

Smackdown Vs Raw 2007


Kerby
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det någon här på fuska som har Smackdown vs Raw 2007. Om det är något spel som jag rekommenderar så är det det här. :cool:

Jag skulle vilja ha lite statistik. Ungefär såhär:

 

 

Season mode: (Egen gubbe)

Jag har vunnit 60 matcher och förlorat 30 (P.g.a att jag förlorade mycket i början då jag inte var så bra). Jag har blivit Diskvaliviserad (DQ) 4 ggr. min längsta match var 49: 40 och min kortaste 24 sek (Slog ner han och gjorde DQ på han :blink: ). Avarage: 9:14.

Gubbar jag köpt: Bret Hart, The Anvil Jim Neidhart, Hulk Hogan, The Rock, Rowdy Roddy Piper, Bam Bam Bigelow, Mr. Perfect, Dusty Rhodes, Shane McMahon, Jerry (the king) Lawler och Tazz.

Bälten: Cruiserweight Championchip, Women's Championchip, W Tag Team Championchip, World Tag Team Championchip, United States Championchip, Intercontineltal Championchip och World Heavyweight Championchip (7 st).

Pokaler (Wall Of Fame): Survivor Series Trophy, WrestleMania Trophy, Backlash Trophy, Vengeance Trophy, Armageddon Trophy, Unforgiven Trophy och No Way Out Trophy (7 st).

W Cash: 600 (Inte mycket <_< )

Exp: 7122

Overall: 99

Svårhetsgrad: Normal

 

Ja det var väl allt :P.

Jag kommer att uppdatera den här lite då och då.

Ni behöver inte skriva allt som jag skrev men jag vill åtminstonde att overall kommer med. Ni kan också skriva tips, fusk och anndra saker. Jag hoppas att ni inte tycker detta inlägg var lite långsökt :blink: .

 

Senaste uppdateringen: 8 april 2007

Redigerat av Kerby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...