Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Det nya spelet imponerar inte på grafiken kan man säga. Men det är fortfarande roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Min motivering är: Grafiken är någonstans mellan hyfsad och dålig. Spelet är slirigt men det är bara värkligt. Men det är en gnutta för mycket sladdande. Ganska roligt för de som är bra på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox Man Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Colin mcrea 4 suger, det är fult och bilarna är annorlunda. Nej det ska vara trean om det ska vara riktig kör upplevelse!!!! _____________________________________________ Xbox Rules the World!!!! :new_cussing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag håller nästan med dig. Inget spel suger. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Näää. Jag gillar det inte så mycket heller. Jag ångrar mig att jag köpte det. Jag ska försöka sälja det men det kommer att bli näst intill omöjligt att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Näää. Jag gillar det inte så mycket heller. Jag ångrar mig att jag köpte det. Jag ska försöka sälja det men det kommer att bli näst intill omöjligt att göra det. Ja, jag har haft en annons i tidningen i en halv månaden. Du är det massa spindelväv och damm på telefonen. Okej då, jag bara skämtade. Så mycket är det inte. Faktum är att det inte finns nåt spilndelnät någonstans förutom på baksidan där ingen är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Disco Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 colin mcrae 4 rockar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tycker knutten, men inte disco :new_alien: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 hur tar man bort sina egna meddelanden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 jag vet varför ni tycker det suger för att ni har xbox ps:ni är skit prova spelet nästa gång idioter :mrgreen: :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Disco Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 COLIN MCRAE 4 SUGER SUGER!!! :1_ckyou: MEN TREAN ROCKAR FETT, IFALL MAN SKA UTTRYCKA SIG RÄTT. :1_dhopA: :1_ggrinparty: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 har Colin Mcrae Rally 4 släppts?? trodde inte d... Har den släppts till PC oxå??? isf ska jag köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg