Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Mohaa

Rekommendera inlägg

Gäst Hooligan_Thn
Skrivet

När jag ska starta spelet så får jag uppföljande fel i rutan :

GLW_start open gl() - could not load openGL subsystem

Nån som vet vad ja skall göra

Och snälla beskriv noga jag kan inte så mycket om sånt här

Tack på förhand // Johan

Skrivet (redigerat)

Metal of honor Allied assault? Du kan inte skriva en okänd förkortning men jag vet vad du menar för jag hade samma problem. Du får ta reda på vilket grafik kort du har (kontrollpanelen>administrationsverktyg>dator hantering>Enhets hanteraren>bildskärms kort. Där står det vilket grafikkort du har.)

Google lite efter "drivrutin (företags namn i mitt fall Nvidia) (version i mittfall GeForce4 MX 440)"

Ladda ned vad du hittar (virus scanna filen innan du installerar).

Och så starta om datan. Om du inte är administratör eller inte äger din egen data så får du fråga morsan/farsan.

Förresten varför kan du inte något om OpenGl om du är 17? Skolkade du från varenda data lektion.

Redigerat av MrSnow
Gäst Hooligan_Thn
Skrivet

Metal of honor Allied assault? Du kan inte skriva en okänd förkortning men jag vet vad du menar för jag hade samma problem. Du får ta reda på vilket grafik kort du har (kontrollpanelen>administrationsverktyg>dator hantering>Enhets hanteraren>bildskärms kort. Där står det vilket grafikkort du har.)

Google lite efter "drivrutin (företags namn i mitt fall Nvidia) (version i mittfall GeForce4 MX 440)"

Ladda ned vad du hittar (virus scanna filen innan du installerar).

Och så starta om datan. Om du inte är administratör eller inte äger din egen data så får du fråga morsan/farsan.

Förresten varför kan du inte något om OpenGl om du är 17? Skolkade du från varenda data lektion.

Har laddat ner updates till grafikkortet men de står f*n att de inte funkar och du kanske borde lära dig att läsa innan du öppnar käften efter som jag bad er att beskriva noga efter som att jag inte kan mycket om sånt här ( e packad som en j*vla idiot juast nu ) :P

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...