Gäst pong218 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) kolla in jappanen som klarar ut spelet på cirka 12 minuter.galna japaner Redigerat 9 April 2007 av pong218 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 WoW........ :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 "tool assisted"=han använder emulator som kan sakta ner spelet och göra en odödlig så att det ser verkligt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 http://speeddemosarchive.com/Mario3.html ^^Det riktiga officiella rekordet^^ Av amerikanen Richard Ureta 2004. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 "tool assisted"=han använder emulator som kan sakta ner spelet och göra en odödlig så att det ser verkligt ut. ja i princip så sedan har han ökat snabbheten. Jag spelade det nyss (ca 5 min sedan) och då gick det ej så snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 "tool assisted"=han använder emulator som kan sakta ner spelet och göra en odödlig så att det ser verkligt ut. kanske ser ut så för att han klarar allt klockrent. även om det är fusk så tycker jag inte att det ser uppspeedat ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 men ja.. han har nog nött, nött, nött, nött , nött och nött (nött och nött..) men ändå har han nog tagit så att han inte kan dö eller så.. och dom dära genvägarna på slutet nja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg