Kevve Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 (redigerat) Namn: FeliciaxiTo Kön: Tjej Job: Magican Stats: LV: 11 xD STR: 12 DEX: 4 INT: 45 LUK: 10 Fame: 0 Guild: JellyDinos Redigerat 20 Maj 2007 av SuperLat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Level 11 Magician med 84 DEX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Oj, mena 4 xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Du, slayerX, nu ska du inte gå ut över hela internet och säga att det är din Char. Eftersom det är emot Nexon's regler att köpa/byta account. Och om du nu bara tränar din kompis gubbe så ska du iallafall inte säga att det är din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Namn: Gamahermit lvl 47 Thief Assasin. Kön: kille STR : 4 DEX : 90 INT : 5 LUK : 150 Minns inte hur mycket fame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Du, slayerX, nu ska du inte gå ut över hela internet och säga att det är din Char. Eftersom det är emot Nexon's regler att köpa/byta account. Och om du nu bara tränar din kompis gubbe så ska du iallafall inte säga att det är din. Lol, har jag sagt att det är min? Nej... btw snackar med ägaren hära....Han säger att jag ska få den när han tröttnat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 just nu kör jag på lceStory på windia lvl 41 ice/lit :) och min kompis är lvl 54 sin på khaini han heter thelordx fast hanm är bannad i en månad! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.