Ninomi Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Japanska skä läggas till! Jag ska läsa det sen. Tyska är bra om man har en bra lärare (inte jag). Håller klart med, japaska skulle vara super. Eller iallafall kinesiska. Det är ju ändå de mest talade språket i hela världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 (redigerat) ja har bara valt va ja vill ha för språk och ja tog SPANSKA!! (vi fick komma med förslag XD ) Redigerat 24 April 2007 av KillZone95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Hade spanska men fick inte gå kvar (j*vla lärare) :P men fick gå till engelska :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Japanska skä läggas till! Jag ska läsa det sen. Tyska är bra om man har en bra lärare (inte jag). Det är valbart i gymnasiet, ingen annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Valde spanska i språkvalet för ett par månader sedan. Mamma blev arg för att jag inte valde tyska xD Redigerat 19 Maj 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Borde finnas flera Altenativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Ja det borde det. Är nog den enda som valt Franska här. =) Mest tjejer där så ni kan förstå varför ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jag tycker språk som Ryska, Arabiska ska läggas till. Arabiska är iallafall en av största språken i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Ja det borde det. Är nog den enda som valt Franska här. =) Mest tjejer där så ni kan förstå varför ;) Nej det är du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 *host* Finska*host* nej men, kanske...hmm...Italienska :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 i min skola har vi tyska som grund språk och några väljer endå ett b språk :blink: .vad för normal person vill lära sig fyra språk :student:.det e typ 6 pers som har spanska också :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 mandarin är världens största språk men %tuellt så är det väldigt få som lär sig det senare alla har typ det som modersmål >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.