Lemonado Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) mot pengar eller saker i Runescape. Accountet innehåller : 68 Orc Warrior (Epic Mount) - Kazek 57 Tauren Hunter (Rare Mount) - Sawoon 19 Undead Rogue (Twink) - Vazic Accountet skulle vanligtvis säjas för upp till 1000kr på blocket men jag är fast besluten om att börja spela runescape och fixa en bra start. Skriv gärna här vad ni kan tänkas byta mot :) Redigerat 9 April 2007 av Lemonado Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Först hur lång speltid har dne kvar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lemonado Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Tyvär så har den ingen speltid, Men jag nu ändrat postet så du ser vad dem heter. Då kan du kolla på Wow armory vad dom har för gear och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slakkoo Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Jag kan byta lägg till min Msn [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Adda min msn: Jag vill gärna byta... [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabbe92222 Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 mot pengar eller saker i Runescape. Accountet innehåller : 68 Orc Warrior (Epic Mount) - Kazek 57 Tauren Hunter (Rare Mount) - Sawoon 19 Undead Rogue (Twink) - Vazic Accountet skulle vanligtvis säjas för upp till 1000kr på blocket men jag är fast besluten om att börja spela runescape och fixa en bra start. Skriv gärna här vad ni kan tänkas byta mot :) [/quot jag kan byta vad har du för msn? jag är admin på några server på mitt cs add [email protected] på msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 mot pengar eller saker i Runescape. Accountet innehåller : 68 Orc Warrior (Epic Mount) - Kazek 57 Tauren Hunter (Rare Mount) - Sawoon 19 Undead Rogue (Twink) - Vazic Accountet skulle vanligtvis säjas för upp till 1000kr på blocket men jag är fast besluten om att börja spela runescape och fixa en bra start. Skriv gärna här vad ni kan tänkas byta mot :) Skulle tipsa dig att sälja den på blocket istället och börja med en egen runescape gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Jag ger dig en 81:a med 400k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg