Gäst Nice-Mupp Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 jag tycker jag spelar mycket bättre när jag har någon att prata med, så jag söker... ...folk som spelar BF2 ...folk som har mic ...folk som klarar att inte svära ...folk som har Xfire Jag lägger ut mina användarnamn senare i denna tagg, så ni behöver inte oroa er för bluff simma lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Allt förutom Xfire :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nice-Mupp Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) Allt förutom Xfire :( busänkelt att skaffa!! ladda ner det pa Xfires hemsida Glömde säga det fördelen med att ha Xfire. man kan se om sina kompisar är inne (typ på samma sätt som msn) man kan starta ett spel utan att behöva ladda reklamen, titta på reklamen, logga in menyn.., menyn, hitta server bla bla utan man har en faroritlista i xfiren, man kan ocksa joina kompisens spel direkt jag rekomenderar att ta tid att ladda ner xfire!!! mitt xfire namn är antimuslim eller antimuslim1000 kommer inte ihog vilket (fel kolla längre ner) om ni läser och är intreserade skriv en post så att jag vet att det är någon härifrån. Annars tackar jag nej när ni frågar om att bli kompis när jag börja skriva det här var det 23 som läst, men bara en som svarat, man undrar vilka som läser Redigerat 14 April 2007 av Nice-Mupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Allt förutom Xfire :( Antimuslim... låter inte alls rasistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nice-Mupp Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) borde det det? 43 läst SKRIV!!!!! SKRIV!!! Redigerat 9 April 2007 av Nice-Mupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag har mic och xfire. Men jag får inte igång microfonen på Battlefield 2. I början funkar den men sen funkar den inte längre efter ca 3minuter. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nice-Mupp Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag har mic och xfire. Men jag får inte igång microfonen på Battlefield 2. I början funkar den men sen funkar den inte längre efter ca 3minuter. :( Jag kanske tar tillbaka det där med mikrofonen för min har också krånglat (!!) Att jag sa det var för att det finns dom som gar med i squad och sedan kör dom sitt eget race, typ :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 JAg är alltid på när det gäller att spela BF 2 B) Soad_token (Ps. Heter nordis nåting nånting i xfire) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 kan nog fixa x-fire nästa vecka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nice-Mupp Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Min tjohablajja, jag heter sweliconcarne min gås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Jag har allt men det jag inte kan är spela utan att svära ^^ Spelkänslan blir bättre så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
john2376 Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 har allt, men svära, j*vla lagg/slitdator är mina 2 ord när bf skiter sig.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.