Hoppa till innehåll

Bf2


Gäst Nice-Mupp
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Nice-Mupp

jag tycker jag spelar mycket bättre när jag har någon att prata med, så jag söker...

 

...folk som spelar BF2

 

...folk som har mic

 

...folk som klarar att inte svära

 

...folk som har Xfire

 

Jag lägger ut mina användarnamn senare i denna tagg, så ni behöver inte oroa er för bluff

 

simma lugnt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Nice-Mupp

Allt förutom Xfire :(

 

busänkelt att skaffa!! ladda ner det pa Xfires hemsida

 

Glömde säga det fördelen med att ha Xfire.

 

man kan se om sina kompisar är inne (typ på samma sätt som msn)

 

man kan starta ett spel utan att behöva ladda reklamen, titta på reklamen, logga in menyn.., menyn, hitta server bla bla utan man har en faroritlista i xfiren, man kan ocksa joina kompisens spel direkt

 

jag rekomenderar att ta tid att ladda ner xfire!!!

 

mitt xfire namn är antimuslim eller antimuslim1000 kommer inte ihog vilket (fel kolla längre ner)

 

 

om ni läser och är intreserade skriv en post så att jag vet att det är någon härifrån. Annars tackar jag nej när ni frågar om att bli kompis

 

när jag börja skriva det här var det 23 som läst, men bara en som svarat, man undrar vilka som läser

Redigerat av Nice-Mupp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Jag har mic och xfire. Men jag får inte igång microfonen på Battlefield 2. I början funkar den men sen funkar den inte längre efter ca 3minuter. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Nice-Mupp

Jag har mic och xfire. Men jag får inte igång microfonen på Battlefield 2. I början funkar den men sen funkar den inte längre efter ca 3minuter.  :(

 

Jag kanske tar tillbaka det där med mikrofonen för min har också krånglat (!!) Att jag sa det var för att det finns dom som gar med i squad och sedan kör dom sitt eget race, typ :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...