Lemonado Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Hej! Jag byter nu mitt World Of Warcraft account mot pengar och saker i spelet Runescape. Accountet har tyvärr ingen speltid så ni kan inte få testköra. Kontot innehåller : 68 Orc Warrior (Epic Mount) 57 "Kebab" Hunter (Vanligt Mount) 19 Undead Rogue (Twink) Jag vill ha så mkt pengar och saker på runescape som ni kan ge men absolut minimum är 2M! Hör av er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Har många saker. Föresten vad är 2m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lemonado Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 2 mille, vadå hur många saker? så bra saker som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag tror att detta är olagligt.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 hur kan man byta nåt som faktiskt är värt nåt för nåt till nåt så värdelöst som runescape.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Jag tror att detta är olagligt.... <_< Nästan allt är olagligt nu för tiden :)Slår nästan vad om att du laddar ner olaglig musik just nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Inget sånt här på fuska.se tack. Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg