Em0Iz4Atreyu Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 TV i hela huset: 2... en 40 tums samsung och en 50 tums... datorer i hela huset: 4... 1 dator i mitt rum,en i syrrans rum resten nån annanstans 40 tums TV:n i mitt rum den andra i vardagsrummet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 (redigerat) ni tror säkert inte på mig men jag har 4 datorer och 1 TV 3 datorer på skrivbordet och en riktigt gammal på hyllan 8 datorer i hela huset och 3 tv apparater Redigerat 10 April 2007 av cyber-fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 10 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 TV i hela huset: 2... en 40 tums samsung och en 50 tums... datorer i hela huset: 4... 1 dator i mitt rum,en i syrrans rum resten nån annanstans 40 tums TV:n i mitt rum den andra i vardagsrummet... Nice ska snart skaffa en 40tum til vardags rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 hos far: två datorer varav en är på mitt rum. har inget tv på mitt rum men har tv i datorn. har två tv apparater. Hos mor: 1 tv, 2 fungerande pc datorer, 3 fungerande machitosh datorer 4 ej fungerande pc:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 1 dator 1 tv i mitt rum 4 dartorer 4 tv i huset :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 TV, hade dator innan, men den flyttade jag för att få plats :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Jag har en TV och en dator i mitt rum, sen har jag i lägenheten 3 TV och 3 datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Hos pappa: Ingen dator i mitt rum. 2 sammanlagt. 1 TV i mitt rum och 5 stycken sammanlagt. Mamma: 1 dator i mitt rum, 5 sammanlagt. 1 TV i mitt rum och 3 sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 6 datorer (2 är windows 98) 4 tv:ar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Jag har en dator och en TV i mitt rum. I hela huset finns det två datorer och tre TV-apparater. Kan också vara så att det är fyra TV-apparater, men den är hur som helst trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 har 3 datorer (en i mitt rum) 3 tv (en tv i mitt rum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Har en Tv i mitt rum och en dator i ett annat rum (fast den är ochså min! Bara min! :D ) . Fast vi har 3 datorer (inräknat pappas jobbdator), och en Tv i köket, en i vardagsrummet, en i mina föräldrars rum och en i mitt rum, det blir... 4 datorer. Faaasst igentligen borde det vara 5.. :visslar: Om man ränkar in PcTv som jag har på den här datorn.. Redigerat 11 April 2007 av FireSeagul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.