Gäst Alviiz Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Vad gör man med game shark? mart kan man köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 det är nog rätt så likt action replay tror jag jag vet int så mycke om AR lr GS men jag hoppas jag får en AR i över morgon jag fyller år då. men det jag vet är att det är nåt fusk tillbehör så man slår in olika koder och så kan man t ex få aourora (stavning?) ticket och mystic ticket och lite av allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alviiz Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 det är nog rätt så likt action replay tror jag jag vet int så mycke om AR lr GS men jag hoppas jag får en AR i över morgon jag fyller år då. men det jag vet är att det är nåt fusk tillbehör så man slår in olika koder och så kan man t ex få aourora (stavning?) ticket och mystic ticket och lite av allt. Hur får man Action replay då? vart köper man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Fusk emulatorer går knappt att köpa i affärer, man beställer mest från internet. Jag fick minaa då dom fans i affärer. Man använder dom till att fuska, å sånt. Få pokemon som inte finns i sin egna version å sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alviiz Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Fusk emulatorer går knappt att köpa i affärer, man beställer mest från internet. Jag fick minaa då dom fans i affärer. Man använder dom till att fuska, å sånt. Få pokemon som inte finns i sin egna version å sånt. Vart på intertet kan man köpa dom då????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Här Sök action replay på sök produkter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alviiz Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Här Sök action replay på sök produkter. man tackar ^^ :blink: är det samma koder på action replay som de e på game shark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 nej det är det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
silverglitter1 Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 nej det är det inte men på fusken var det en som skrev typ "fusk till game shark och action replay" så det verkade som att han menade att det var samma, men jag vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Mitt Action Replay funkar inte så. Men det kanske är för att jag har Ultimate Codes For GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alviiz Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 ok, då var det väl bara att börja tjata på mamma och pappa om att få köpa en då ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg