Hoppa till innehåll

Game Shark?

Rekommendera inlägg

Gäst Alviiz
Skrivet

Vad gör man med game shark? mart kan man köpa det?

Skrivet

det är nog rätt så likt action replay tror jag jag vet int så mycke om AR lr GS men jag hoppas jag får en AR i över morgon jag fyller år då. men det jag vet är att det är nåt fusk tillbehör så man slår in olika koder och så kan man t ex få aourora (stavning?) ticket och mystic ticket och lite av allt.

Gäst Alviiz
Skrivet

det är nog rätt så likt action replay tror jag jag vet int så mycke om AR lr GS men jag hoppas jag får en AR i över morgon jag fyller år då. men det jag vet är att det är nåt fusk tillbehör så man slår in olika koder och så kan man t ex få aourora (stavning?) ticket och mystic ticket och lite av allt.

Hur får man Action replay då? vart köper man det?
Skrivet

Fusk emulatorer går knappt att köpa i affärer, man beställer mest från internet.

Jag fick minaa då dom fans i affärer.

Man använder dom till att fuska, å sånt. Få pokemon som inte finns i sin egna version å sånt.

Gäst Alviiz
Skrivet

Fusk emulatorer går knappt att köpa i affärer, man beställer mest från internet.

Jag fick minaa då dom fans i affärer.

Man använder dom till att fuska, å sånt. Få pokemon som inte finns i sin egna version å sånt.

Vart på intertet kan man köpa dom då?????????????????????????
Gäst Alviiz
Skrivet

Här

Sök action replay på sök produkter.

man tackar ^^ :blink:

är det samma koder på action replay som de e på game shark?

Gäst Alviiz
Skrivet

ok, då var det väl bara att börja tjata på mamma och pappa om att få köpa en då ^^,

• Skapa ny...