Boffaroffe Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Detta är en spamm tråd lol !! Man ger ju betyg om nån lägger upp en bild, sen lägger man själv upp en bild. Fuska ranken.. ;) det är nog ingen fara, alla startar ju bara onödiga trådar hela tiden, så vad spelar det för nån roll? Det är ju det folk inte gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Om jag lägger upp en bild, inte gör jag det för att folk bara ska setta betyg på den. Jag vill självklart ha tips på hur jag kan förbättra bilden. Jag försöker lägga upp bilder så ofta som möjligt. Ibland svarar jag också på kritiken jag fått på min bild, och ibland så försöker jag ge konstruktiv kritik. Men t.ex. "6/10" inläggen hör inte hemma i den tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Detta är en spamm tråd lol !! Man ger ju betyg om nån lägger upp en bild, sen lägger man själv upp en bild. Fuska ranken.. ;) det är nog ingen fara, alla startar ju bara onödiga trådar hela tiden, så vad spelar det för nån roll? Näe, men man behöver väll inte visa en bild i varje inlägg man skriver..Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Jag tycker man bara ska få skriva där efter var tionde inlägg. Och det ska gälla både posta bild och kommentar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Jag tycker man bara ska få skriva där efter var tionde inlägg. Och det ska gälla både posta bild och kommentar! Samma sak i WoW forumet då också? Om ni tror att vi gör det för att "fuska rank" så kan ju admin ta bort fuska ranken i dem tråden om det nu skulle gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 (redigerat) Så tycker jag inte det ska vara, de personerna tjänar ju bara FuskaRank och inlägg genom att... vem bryr sig om FuskaRank? jag tycker att B.A.B.B var en rolig tråd! :rolleyes: kul att få kritik för sina bilder B) <{POST_SNAPBACK}> De som spammar ner tråden med sina betyg bryr sig antagligen. Ps. @Scorpions: Eftersom det är en så pass stor och populär tråd som nog inte kommer att låsas, jämfört med nya "spammtrådar". Redigerat 21 April 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 jag håller med om att man inte ska skriva "2/10" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.