💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Avatar/banner/bild-tråden

18 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tjena! Jag tycker att Bästa avatar/banner/bild-tråden i Grafik & Programmering blir nedspammad. Det är en del som skickar in bilder men tråden består mest av folk som kommenterar allas bilder. Så tycker jag inte det ska vara, de personerna tjänar ju bara FuskaRank och inlägg genom att sitta där och kommentera. Jag tycker att om man inte har en bild att skicka in ska man inte skriva där. Någon som håller med?

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vad är meningen med att lägga upp bilder om man inte får dem kommenterade? För att man ska få skriva kritik till en bild, ska man då behöva slänga ihop något skit bara för att få posta? Det går inte på 5 minuter som du tror.

Man skriver inte något för att "sitta och tjäna Fuska Rank". Gör man det är man dum i huvudet. Det är redan tillräckligt strikt här.

Senast ändrad:

Som The_Dark_Yoda skrev så ska man inte behöva göra en bild för att få kommentera andras, det vore ju konstigt. Men jag tycker fortfarande att det borde vara mer bilder, mindre kommentarer.

Finns många medlemmar som rippar andras bilder också. Dem förtjänar en varning. >:)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Alla borde ju posta någon bild någon gång fast inte varje gång.

Nivå 4 · Lärling

Kommenterar ganska ofta., när jag väl lägger upp en blir den totalt sågad.

Men jag får väl lägga upp ändå. :P

17 Apr 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tycker t.ex att följande kommentarer inte borde vara tillåtna:

7/10, bakgrunden borde ändras

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Håller med! Det är sånt jag vill ha bort, det är typ personer som inte vet ett skvatt om Photoshop och bara vill ha inlägg.

Nivå 2 · Novis

Det är ju skojj att få kritik , men dom flesta borde förlänga sina meningar :)

Nivå 3 · Lärling

Ser inga problem alls med tråden, den fungerar utmärkt som den gör idag.

Det är enkelt att hitta en bild och förstå vad som kommenterades, p.g.a att de flesta citerar bilden. Kan även hålla med de som skev inläggen ovan att det är kul att få kritik.

18 Apr 2007
Nivå 2 · Novis

jag tkr att vi ska ha lika mkt kommentarer men att kommentarerna ska inehålla konstruktiv kritik, inte som typ dom exempel som Mezox tog.

Nivå 3 · Lärling
Så tycker jag inte det ska vara, de personerna tjänar ju bara FuskaRank och inlägg genom att...

vem bryr sig om FuskaRank?

jag tycker att B.A.B.B var en rolig tråd! :rolleyes:

kul att få kritik för sina bilder B)

Senast ändrad:

19 Apr 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Detta är en spamm tråd lol !!

Man ger ju betyg om nån lägger upp en bild, sen lägger man själv upp en bild.

Fuska ranken.. ;) det är nog ingen fara, alla startar ju bara onödiga trådar hela tiden, så vad spelar det för nån roll?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fuska ranken.. ;) det är nog ingen fara, alla startar ju bara onödiga trådar hela tiden, så vad spelar det för nån roll?

Det är ju det folk inte gör.
Nivå 6 · Fuskare Bajare

Om jag lägger upp en bild, inte gör jag det för att folk bara ska setta betyg på den. Jag vill självklart ha tips på hur jag kan förbättra bilden. Jag försöker lägga upp bilder så ofta som möjligt. Ibland svarar jag också på kritiken jag fått på min bild, och ibland så försöker jag ge konstruktiv kritik. Men t.ex. "6/10" inläggen hör inte hemma i den tråden!

20 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Näe, men man behöver väll inte visa en bild i varje inlägg man skriver..

Eller?

Jag tycker man bara ska få skriva där efter var tionde inlägg. Och det ska gälla både posta bild och kommentar!

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Jag tycker man bara ska få skriva där efter var tionde inlägg. Och det ska gälla både posta bild och kommentar!

Samma sak i WoW forumet då också?

Om ni tror att vi gör det för att "fuska rank" så kan ju admin ta bort fuska ranken i dem tråden om det nu skulle gå.

21 Apr 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #18
Så tycker jag inte det ska vara, de personerna tjänar ju bara FuskaRank och inlägg genom att...

vem bryr sig om FuskaRank?

jag tycker att B.A.B.B var en rolig tråd! :rolleyes:

kul att få kritik för sina bilder B)

De som spammar ner tråden med sina betyg bryr sig antagligen.

Ps. @Scorpions: Eftersom det är en så pass stor och populär tråd som nog inte kommer att låsas, jämfört med nya "spammtrådar".

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

jag håller med om att man inte ska skriva "2/10"

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in