ajar Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Jag tror knappast att han är handikappad... Han har en slags sjukdom med sin hud, det är allt jag vet. Han är ganska rolig, hans "dräkt" likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 hahaha vilken konstig gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 jag har ett ord att säga.....coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Han har ett sånt där "gummifejs". Det är coolt ffs!!! Det vore fränt att ha det ju!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The_Slayer Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Lycko han! Han kan säkert hångla bättre än oss :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 om nån har en långa tunga så är det HAN :angry: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 typ girafftunga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.