Gäst OneDream Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 du borde såklart ge namnet totte till han (jag tycker så men..) visa en bild eller :) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 xD visst men syrrorna har valt att den ska heta totte :P Vilken ras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 är hos en kompis de är enda bilden jah har på mobilen aja :P det är en vit dvärg hamster :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 är hos en kompis de är enda bilden jah har på mobilen aja :P det är en vit dvärg hamster :) Åååååh va söööt. Hade 2 sånna när jag var 10 år :) Älskar när dom klättrar på buren som tarzan XD Lr den borde heta tarzan? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 vilken söt en :D jag skulle nog gett han namnet totte jag :) det är väl från en bok kommer jag ihåg, för ett tag sedan såg jag boken "totte går till doktorn"... och läste den självklart (jag hade ingen å göra) men bestäm själv du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 (redigerat) SaraGBG :hah a :P but to late xD OneDream: ja jag tror totte är i från en bok Och Nu är det bestämt den ska heta Totte :) Hade en hamster innan men denna är MkT Sötare Redigerat 14 April 2007 av Cheatboy_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Totte The Hamster :P Den var ju jättesöt Hur gammal är hamstern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Den är väl inte så gammal? För han fick väl den nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 jag är inte säker kanske 2-3 mån tror jag men har ingen aning men den är ung å liten . Och såå sööt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Älskar dvärghamstrar <3 - hatar guldhamstrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Den ska heta Donken eller big mac tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Hajdi of course! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.