Pedemaster Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Hej. Jag har en fråga om Maplestory. Vad är det högsta lvln man kan bli i Maplestory???? Om någon vet så snälla svara! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nusse_ Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 man kan bli hur hög lvl som helst men den som är högst är lvl 175 han e warrior och ska väl snart få det 4:de jobbet som Wizet och Nexon håller på att komma på :D Så om du klarar av att slå typlvl 175 så får du träna mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 13 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 ok tack! men jag är lvl 11. jag är en warrior och är swordsman. I vilken lvl kommer jag att få 2:a jobbet? och vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 i lv 30, du för välja page (mace) fighter (sword) spearman (spjut och polearms) jag e spearman, det ownar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 17 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 ok, när jag blir lvl 30 så ska jag bli en spearman. Jag har även en annan account där jag har en thief lvl 47 som är Assasin! Den ownar! Hans armour är typ värda någonting med 100 mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 asså jag ahde en bow i lvl 17 sen trötna jag börja spela flyff är ett tips jag har ett annat forum om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 (redigerat) e lv 32bow man tar rätt lång tid a lv up och visst finns det en gräns tror jag Redigerat 23 April 2007 av Dream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.