Shaddy Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Lyssnar inte på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 System Of A Down är bra, men en del låtar är rätt skumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 System Of Down har jag aldrig hört talas om, men System Of A Down gillar jag. Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 dom äger! första låten ja har hört var sugar på dumbassmario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 De äger! Mina favvo låtar är Chop Suey, såklart, och Sugar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 lyssnar inte på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.