E4STMAN Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Är de lätt att lära sig lr? Hade varit coolt att kunna lira lite metal låtar. BTW hur mycke kostar en elguitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Vill du lära dig "lite metal låtar" får du nog öva en hel del. För det flesta sådana låtarna behövs otrolig uthållighet och styrka i högerarmen och teknik i vänstern. Nothing is impossible tho' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 13 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Hur mycke kostar en elgitarr då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Hur mycke kostar en elgitarr då? Minst ett par tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Om du bara vill lära dig spela så kan du köpa ett El-Gitarrset för ~1500kr. Och det bästa sättet att lära sig på är att ta gitarrlektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Metallåtar e svåååra ^^ har spelat i 1 år och dom är fortfarande rätt svåra för mig, även om jag övar några timmar om dan ;p Men som Kanji sa, inget är omöjligt ;) Jag fick min gitarr (En Squier) för 8000, och den fungerar fint ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.