bananaphone Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Ja, varför gör det det? och vad betyder der? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 För de är har inte accepterat mailet som man får varje gång man byter mail/registrerar ett nytt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Okej, då fattar jag. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Men, jag har sett att det finns sådana som har skrivit som också har grupp: inaktiv. Är det jag som sett i syne lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Du har nog sett i syne. Själv höll jag på att få panik när jag skulle byta e-mail adress, och glömde att man måste acceptera över hotmail. Stod nämligen inaktiverad vid mina inlägg då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) Troligtvis såg du mig, eftersom jag var det i ca 2 dagar... Hade lite mail-forwarding krångel just då. :) Men jag fixade det snabbt. Redigerat 17 April 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.