Gäst UAP Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Vilket Gymnasium kom ni in på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Jag kom in på industri och skogsbruk, de enda jag sökte till. Valde skogsbruk, skolan heter Sparresäter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 jag kom in på teknik och skolan var rudbeckskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 (redigerat) jag kom in på teknik och skolan var rudbeckskolan Nevermind. En annan skola heter nåt liknande här. Redigerat 23 Oktober 2007 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 (redigerat) jag kom in på teknik och skolan var rudbeckskolan Nevermind. En annan skola heter nåt liknande här. för att göra saken klar, jag menar rudbeckskolan i sollentuna som ligger nån mil utanför stockholm Redigerat 24 Oktober 2007 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.