Raptomex Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Långt, rakt, tunt och svart :o Kan det bli bättre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Mörkblont, ruffsigt lite vågigt och rätt långt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Blont längst upp, brunt på sidorna och där bak. Vanligtvis en stor tuppkam med håret ner mot ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Brunsvart, medelångt rufsigt därbak och en fet j*vla lugg med 2 blåa slingor i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag har ganska kort hår, men samtidigt ganska långt. Ganska rufsigt, längre lugg. Svart med mörkröda slingor. En emo-frisyr som vissa oblidade gärna vill kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Låter fin ;p Min är Svart, med blåa och gröna slingor. (Jag är inte fashioncore snorvalpar) Tycker det är fint ^^ Har det rufsigt, framme och i nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Mörk-brunt hår med luggen ner för ögat. Kort hår där bak och rufsigt fram och bak. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Mörk-brunt hår med luggen ner för ögat. Kort hår där bak och knull-rufs fram och bak. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Du e ju bara 13 ^^ Haha! Nu har jag skaffat en tjock blå slinga i nacken :3 Redigerat 10 Maj 2008 av Sladdis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Vad spelar det för roll vilken ålder han är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Inacken är det lite längre än axlarna, oborstat och skitigt. Mörk blond, med luggen, och så mycket hår som möjligt nedför ögat, vilket blir det högra. Jag färgar aldrig det och klipper det så sällan jag kan. Det ska hälst vara ungefär ner till skulderbladen innan nästa klippning. Annars så bryr jag mej inte så fruktansvärt om hur mitt hår ser ut, bara ingen säger: "Fy f*n, ditt hår ser ut som ett h*lvete." Det slutar oftast med att han som säger det hamnar på sjukhus och jag klipper det. Redigerat 10 Maj 2008 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Min hår är lite svart och den är kort... Sen jag har inget och säga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Mitt hår är långt,nästan ner till axlarna och så är det lite brunt och jag kammar håret varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.