Eric_H Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Här kan ni lägga upp era egna fejkboxar till Pokémonspel! Det kan vara till spel som FireRed eller Crystal, men det kan även vara egna spelidéer ni kommit på. Denna blev jag riktigt nöjd med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 nice men lite pixlig text kanske... 7/10 ska se om jag kan göra en själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 "waterblue version" *dör av skratt* du borde nog tagit ett annat namn xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Haha, jag tänkte på "FireRed" och "LeafGreen". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Var sa du att man kunde göra den? PS. Vet nån hur man använder Eon ticket? DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 vad snackar du om? Använd något bildprogram bara. PS. Det andra hör inte till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg