Twix Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 har ni bra lärare på er skola?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jaee...bra finns det bara några stycken, till exempel pia som vi har i Fysik, kemi och teknik.Jocke som vi har i film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 vi har bra lärare men en del är lite konstiga? vi har inte film på vår skola. har du det som elevens val eller? jag har idrott i elevens val Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Vi har bara bra lärare. i allafal dom jag har!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 vi har bra lärare men en del är lite konstiga? vi har inte film på vår skola. har du det som elevens val eller? jag har idrott i elevens val jepp jag har det i elevens val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 ja det finns allt några bra lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag har också några konstiga lärare men de flesta är bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 På tal om konstiga lärare....en vikarie vi har går alltid omkring med en bibel i näven, även på skolfoton, läser sagor på lektionen och drar en massa konstiga historier om att JAG är kompis med troll i huttaskogen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 ojoj.... inte visste jag att du var kompis med troll...;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Han är lite mongo.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Våran lärare är schyst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n0l!f3^ Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Våran vanliga lärare e lite syn skadad så han ser inte oss när vi sitter längst bak.. så ja smiter från klassen ibland o går te dator rummet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.