Putside Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Jo, det är så att jag länge har letat efter ett hårvax som inte stelnar, ett vax som kan formas om närsomhelst vill säga. Någon som har något tips? Hittar ingenting när jag söker efter det på internet. //Putside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 d:fi, det stelnar inte. och man kan ha långt hår och den funkar ändå.. Så det är ett tips tycker jag. Pris: 100-250 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 d:fi, det stelnar inte. och man kan ha långt hår och den funkar ändå.. Så det är ett tips tycker jag. Pris: 100-250 Håller med, fungerar finemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Kör med d:struct från just d:fi, funkar perfekt och stelnar inte. Stajlade om håret efter en femtimmars fest häromdan, gick utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 eller så använder man redig fint smör i håret tex bregott det funkar fint :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 DI:FI FÖR FAEN ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 DI:FI FÖR FAEN ! det tipsade jag först.. :D ALLA! verkar gilla det (för det mesta) och det är verkligen inte för att det är så bra.. Men ja. Vilken prisklass ska den vara i då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 eller så använder man redig fint smör i håret tex bregott det funkar fint :P för att vara lite seriös så måste jag faktist säga att jag provat med smör i håret fast det var Lätta smör och resultatet var kladdigt o att håret låg slickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 jag använder fructis ngt mojjs, kan kolla vad de heter sen, kostar ca 100 kr, fast de e ganska liten burk, men de funkar finemang på hår som är typ 10 cm eller ngt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Vad jag har förstått så finns d:fi i många olika sorter? Vilken är isf bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Vad jag har förstått så finns d:fi i många olika sorter? Vilken är isf bäst? Den som luktar melon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Vad jag har förstått så finns d:fi i många olika sorter? Vilken är isf bäst? den med ljusblått lock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.