MrSnow Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) Jag ger ett exempel. Hoppas ni fattar. Men det är grafiska inte bara bilder. Redigerat 16 April 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Jag ger ett exempel. Hoppas ni fattar. Men det är grafiska inte bara bilder. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 1.Skaffar gimp flash eller photoshop 2.Letar upp någon bra ide 3.Skaffar resurser (i mittfall en varnings ruta och en loading bar) 4.Gör iden (i mittfall klipper ihop texten och lägger dit allting) 5.Animerar den (flash är ju gjort för animation. Jag använde gimp och kopierade laddnings prylarna). 6. Lägger upp den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 "Done." texten var ruskigt ful xD Har aldrig gjort någon finns det någon sida att rekommendera om man vill testa, eller är det bara att leka runt själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Det är bara att leka. Och förreten min brossa krävde "done" texten. För att han ville skicka den på msn. Men jag sparade den inte som .xcf efter att den var klar så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.