Gäst HazMupp Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Tjenare där ute, Jag undrar om det är nån som har skype ner laddat på sin data, Om ni har det så svara här i denna SKYPE tråd för jag vill gärna ha mer kontakter. Plus så behöver jag hjälp på spel som RE 4 och såna saker men som sagt PM:A mig eller svara här på tråden. Ses ute bland spelen! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) Om du vill snacka med polare och samt spela en massa spel ska du använda Xfire. Det är ett program som är gjort för sånt. :) Redigerat 16 April 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) Om du vill snacka med polare och samt spela en massa spel ska du använda Xfire. Det är ett program som är gjort för sånt. :) Fast det finns ju bättre program om du ska snacka och spel samtidigt (med mic alltså) t.ex. teamspeak och ventrilo (måste ha en server) Soad_token Redigerat 16 April 2007 av Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Skype är som att prata i telefon gratis. Man ringer upp varandra och kan prata hur länge som helst . Dock är Ventrilo bättre när man spelar spel ,eftersom att med Skype måste man stänga ner spelet sedan svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Om du ska h skype, så måste du ha en mic, för att kunna prata i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Om du ska h skype, så måste du ha en mic, för att kunna prata i. Det behöver man i alla program där man ska kunna prata med munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 jag använder mig dagligen av skype, enda nackdelen är att spelet automatiskt tabbas ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 jag använder mig dagligen av skype, enda nackdelen är att spelet automatiskt tabbas ner... Precis därför är program som "teamspeak" och "ventrilo" mycket bättre när man ska spela, efter som dom är utformade för spel-komunikation. Därför tabbas inte andra program ner när man använder det ;) Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Liten utstickare ! När jag och min kompis snacka i skype så hörde man hans pappa tappa en talrik och börja skrika och svära :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 använder inte skype längre använder ventrilo nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.