Hoppa till innehåll

Skype


Gäst HazMupp
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst HazMupp

Tjenare där ute, Jag undrar om det är nån som har skype ner laddat på sin data,

Om ni har det så svara här i denna SKYPE tråd för jag vill gärna ha mer kontakter.

Plus så behöver jag hjälp på spel som RE 4 och såna saker men som sagt PM:A mig eller svara här på tråden.

 

Ses ute bland spelen! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Om du vill snacka med polare och samt spela en massa spel ska du använda Xfire. Det är ett program som är gjort för sånt. :)

Redigerat av Bf2-nörden-Niclas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill snacka med polare och samt spela en massa spel ska du använda Xfire. Det är ett program som är gjort för sånt.  :)

 

Fast det finns ju bättre program om du ska snacka och spel samtidigt (med mic alltså) t.ex. teamspeak och ventrilo (måste ha en server)

 

Soad_token

Redigerat av Soad_token
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag använder mig dagligen av skype, enda nackdelen är att spelet automatiskt tabbas ner...

 

Precis därför är program som "teamspeak" och "ventrilo" mycket bättre när man ska spela, efter som dom är utformade för spel-komunikation. Därför tabbas inte andra program ner när man använder det ;)

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...