Hoppa till innehåll

Film+redi


Agito
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja, tänkte börja göra lite småfilmer, i wow, tyo mest humor kanske nå pvp^^ men ja vettefan, e dt nån som kan något bra pogram man kan anv'ända för att filma, och någor fär att redigera ^^ skulle vara väldigt glad om nu svarar asap :) ((de måste vara grattis, och helst länk)) Tack på förhand! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att filma in kan du använda gratisversionen av Fraps. Dock kan du bara spela in 30-sekundersklipp. Fraps hittar du här.

 

Som videoredigeringsprogram kan du använda Windows Movie Maker som bör vara installerat på Windows.

 

De är vad jag använde då jag och några kompisar gjorde en WoW-film

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att filma in kan du använda gratisversionen av Fraps. Dock kan du bara spela in 30-sekundersklipp. Fraps hittar du här.

 

Som videoredigeringsprogram kan du använda Windows Movie Maker som bör vara installerat på Windows.

 

De är vad jag använde då jag och några kompisar gjorde en WoW-film

 

 

Jo men tänkte om dt fanns nå grymmare än WMM^^ (windows movie maker), och de där me fraps, de är ju som sagt ba 30sek : <

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns massor av redigeringsprogram, väldigt få är gratis dock. Men Avid har gjort ett gratisprogram, de gör annars jättedyra och avancerade företagsprogram.

http://www.avid.com/products/freedv/index.asp

 

 

Tackar, ska kolla upp det så fort jag kommer hem, ^^ fortfarande ingen som vet något bra inspelingspogram?^^, som är grattis eller finns crackat o de på typ pirate bay. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Game cam för at spela in och windows movie maker för att redigera.

 

Windows movie maker är för instalerat på datorn

 

 

Om du tittar längre upp i ämnet ser du redan att ja vill ha någt annat än WMM, men tack iaf, vet nån var man kan tanka detta camecam? och är det hög quvalkite?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...