Davidfreak Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Jag undrar hur man blir bättre ranking som tillexempel mini fuskare.... snälla jag vet inte jag skickar in mer & mer fusk hur mycket ska man skicka in?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) Du får 1 ranking genom att skapa en tråd som du just gjorde.... 0,4 för ett inlägg (som mitt nu)... Sen är det ca 1 ranking per nyhet/fusk/recension... <<<------------------- Här ser du din ranking, vid 50 blir du "medlem"... Och vid 250 blir du "minifuskare". Jag har 408,4 och kommer vid 500 att bli "fuskare". Sedan finns det massor med andra ranker, orkar inte rabbla upp alla. Fråga någon kunnig, helst admin såklart... Han har byggt upp sidan, han vet till 100%. :) Redigerat 16 April 2007 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Tips, kolla alltid hjälpen innan du ställer frågor ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Tips, kolla alltid hjälpen innan du ställer frågor ;) Exactly ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Okej ska det. Jayzmo jag diggar din bild :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 De ranker som finns --> http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Help&CODE=01&HID=25 Och hur mycket rank man får för t.ex inlägg --> http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Help&CODE=01&HID=24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 22 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Finns det någon som är Cooling?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Corpsegrinder :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 (redigerat) Finns det någon som är Cooling?? :huh: Kolla in "Totala Topp Tio Författare". Redigerat 22 April 2007 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 23 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 ok ska det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaRank när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända. Så här mycket får du: Ett inlägg - 0.4 FuskaRank Ett fusk - 1 FuskaRank En nyhet - 1 FuskaRank En recension - 0.7 FuskaRank Så går du upp i fuskarank Det finns ett svar men jag tar det Exakta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg