Mosa1nagant Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Jag blev suspended från wow, dom säger att jag har försökt få tillgång till en annan account :( , men jag inte gjort nåt. Hur kan jag säga att dom inte suspenderar min acc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Du bör få ett email där det står varför du blivit avstängd och hur länge, om det är permanent så kan du ju maila dom eller något, om det är tillfälligt är det nog bara att vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Hur långt tid brukar det ta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Står väll ? Sicka ett mail till dom och be dem rätta till det (om du inte har gjort det vill säga, om du har gjort det så sluta ljug och ta ditt straff) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Jag lovar att jag inte har gjort nåt, jag skulle aldrig göra nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 men vad står det i mailet då?, och ja vart bannad 2 veckor en gång, kmr inte ihåg vrf, ja typ hittade nån bugg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg