Hoppa till innehåll

Key Logger

Gäst UAP

Rekommendera inlägg

nej det är inte alls bra en keylogger är ett virus som ser vilka knappar på tangentbordet du trycker in och sen sänder den knapp datan till den som har gjort keyloggern och då får denne

tillgång till ditt bankkonto alla lösen du har till alla dina sidor det är inte bra alls om du har fått en keylogger så råder jag dig att snabbt göra dig av med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej det är inte alls bra en keylogger är ett virus som ser vilka knappar på tangentbordet du trycker in och sen sänder den knapp datan till den som har gjort keyloggern och då får denne

tillgång till ditt bankkonto alla lösen du har till alla dina sidor det är inte bra alls om du har fått en keylogger så råder jag dig att snabbt göra dig av med den.

hur kan jag göra det eller se om jag har det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gör en virus scan då

jag gjorde det med typ search and destroy eller nått stog att hade det och andra saker men när jag gjorde med norton..... så hade jag tydligen inga men tog bort dom med search and destroy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...