Gäst UAP Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 hur använder man det är det äns bra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 nej det är inte alls bra en keylogger är ett virus som ser vilka knappar på tangentbordet du trycker in och sen sänder den knapp datan till den som har gjort keyloggern och då får denne tillgång till ditt bankkonto alla lösen du har till alla dina sidor det är inte bra alls om du har fått en keylogger så råder jag dig att snabbt göra dig av med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 nej det är inte alls bra en keylogger är ett virus som ser vilka knappar på tangentbordet du trycker in och sen sänder den knapp datan till den som har gjort keyloggern och då får denne tillgång till ditt bankkonto alla lösen du har till alla dina sidor det är inte bra alls om du har fått en keylogger så råder jag dig att snabbt göra dig av med den. hur kan jag göra det eller se om jag har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 gör en virus scan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 gör en virus scan då jag gjorde det med typ search and destroy eller nått stog att hade det och andra saker men när jag gjorde med norton..... så hade jag tydligen inga men tog bort dom med search and destroy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Det är för att Search and Destroy och Norton söker efter olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Yes. Norton söker virus och Search and Destroy söker skit/spywarez som lagt sig och segar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Rekommenderar F-Secure. Tar bort mkt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.