Gäst onix8 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 (redigerat) jag har klarat ligan och fångat den som är på fram sidan spelet Redigerat 17 Juni 2007 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 jag har klarat ligan och fångat den som är på fram sidan spelet kommer ut i dag tror ja viket diamond eller pearl?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 jag har klarat ligan och fångat den som är på fram sidan spelet kommer ut i dag tror ja Om du inte har fattat det än så verkar det vara tradition att pkmn spel ska komma för sent till Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Jag har inte DS :( Så kan inte köpa Diamond/Pearl :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Synd Espeon_moon det verkar vara skit kul! ska du köpa ett DS eller så att du kan köpa DIamond/pearl??? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Släpps 27 Juli(två dagar innan jag fyller år). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 synd att det typ inte var diamond till GBA och pearl till DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Men det skulle ju bryta allt. isåfall skulle de vara tvungna att göra både D/P till båda för annars skulle det vara för jobbigt att byta med kompisar och så, för att det finns ju inte alla pokémon på båda. (PS. konstigt formulerat kanske ^^ DS.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 29 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Lizem: Det är faktiskt fel, du kan faktiskt se alla pokemon inte fånga alla men se alla som behövs för att låsa upp National Dex o därmed kunna fånga pokemon som Heatran ich Giratina =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 ok Maggot. Jag visste inte det men jag tycker fortfarande inte om JackGBG's idé ^^ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg