Fuzioner Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Vid lv20-29 bg så vinner horde oftast så var kvar på lv19. Annars joinar du twink guild då ni kör premades flera gånger om dagen. Beror ju också på vilken server han spelar på <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Server spelar ingen roll längre, servrar kör mot olika servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 24 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Ingen som kan hålla sej till ämnet? >>.<<, ja pallar nog inte köra Hunter, :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Spela inte Rogue bara, finns för många. Var något unikt. Hunter blir grymt bra i låglevel PvPn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 jag tycker druid eller shaman, du är grym som flag runner ifall du är druid och shamaner är inte så dåliga dem heller i 19 så är paldin/druid typ bästa flag runners, i 29 är druid/shaman/paladin/hunters det med shaman/hunter som lite sämre, men druider är jobbiga att skaffa vapen åt, du vill bara ha stats på vapnet och shamaner är bara jättetrevliga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Inte Shaman, jag har stor erfarenhet av WoW och måste säga att Shamaner är de sämsta. Druid är bra dock, bland de bästa flagbärarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 25 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Spela inte Rogue bara, finns för många. Var något unikt. Hunter blir grymt bra i låglevel PvPn. jag tror jag nämde jag redan har en rogue?, hmm pala/warr, typ kanske, jag vet f*n inte >-< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg